Rapor – Aladağlar 4 Zirve (28-30 Ağustos)

Rota: Aladağlar DKSK, OKŞAR, SUNAR, EMLER Zirveleri

Tarih : 28-30 Ağustos 2021

Ekip : Demet Yıldırım, Mehmet Özmalkoç, Ramazan Kaya, Mert Engin

Kamp : Yedigöller Mevki

27 Ağustos gecesi araç ile yola çıkılarak öncelik Çukurbağ Köyü’ne gelmekti, buradan kahvaltı molası verip yolumuza Karayalak kamp yerine doğru araçla gittik 12:00 gibi varıp zaman kaybetmeden yola devam ettik sırasıyla Karayalak Vadisi den kapıyı geçerek Çelikbuyduran’a ulaştık burada biraz su molasından sonra Yedigöller kamp alanına vardık. Çadırların kurulumu yemek derken erkenden yattık

29 Ağustos Sabah 04:00 gibi hareketle vadiden sırt rotasna bağlanıp önce DKSK sonrasında Okşar ve Sunar Tepelerini yaptık saat öğlen olmamıştı ki rüzgar şiddetini arttırdı. H’lar için sırt geçmemiz gerekiyordu ekip içinde aldığımız karar ile dönme kararı aldık kamp yerine de öğleden sonra gibi vardık.

30 Ağustos Sabahı 6:00 gibi de hareketle dönüş yaparak yol üzerindeki Emler Zirvesi’ni yaptık Çelikbuyduran’da biraz mola verdikten sonra geliş yolumuzdan döndük

Karayalak kamp alanında araçlara binerek önceliğimiz Çamardı’dakı pide salonundaki yemek sonrasında İstanbul’a doğu yola çıkmaktı.

İstanbula 31 Ağustos sabaha karşı varış ile faaliyetimizi sonlandırdık.